rosanneschulte.reismee.nl

Aftellen!

Hallo allemaal,

Het aftellen is nu dan echt begonnen! Nog 4 dagen werken, nog een paar dagen klungelen en dingen regelen en dan is het zover...
Zoals de meesten van jullie wel weten ga ik inmiddels niet meer alleen reizen, Dennis gaat met me mee. Echt super leuk om samen te gaan! En wel zo prettig voor het thuisfront, die waren namelijk nog niet helemaal overtuigd van mijn backpack-kwaliteiten ;).

Het is de bedoeling dat ik jullie via deze site op de hoogte zal houden. Volgende week zaterdag vliegen we richting Denpasar op Bali. Heb gehoord dat het op Bali niet heel vervelend is...

Jullie alvast succes in de winter ;-)

Liefs Rosanne

Reacties

Reacties

Nipet

Aaaaah Schulte maak me even gigantisch jaloers! Trouwens, ga jij ook naar dat gedeelte in Thailand waar nu al die overstromingen zijn? Ik zeg: neem je regenlaarsjes maar mee:D

Yvon

Hoi Rosanne,

Spannend hoor, nog een paar daagjes en...
Nou ik wens je al vast heel veel succes en voorbereidingsplezier! En in zal jullie missen hoor.
Ik zal jullie avonturen lezen.

Dennis

Goed bezig Rosanne! Het komt nu lekker dichtbij niewaar? Met onze gezamenlijke backpackvaardigheden weten we Azië wel te doorkruizen. Niet geheel onvervelend ook dat het weer daar nu STUKKEN beter is dan hier... op naar avontuur!

Annette

Ik wens jullie heel veel plezier, en kom met een rugzak vol goede verhalen terug.

Tamara

Spannend!!! Heeeel veel plezier en goede vlucht gewenst! Ik kan er helaas a.s. zaterdag niet bij zijn, maar zal wel aan je denken hoor ;)

Loes

Oehhh je gaat echt al bijna weg! Spannend!
Moet zeggen die hippe berg/wandel-schoenen van je staan vast mooi onder een jurkje.. Immers een lange broek is daar vast te warm?!;) See you saturday!

Susanne

whoooo Roosie nog maar 2 weken, heerlijk zeg!
tot zaterdag! xxx

Yvonne

Hey Rosanne en Dennis, Ik wens jullie een fantastische tijd toe. Geniet met volle teugen en maak ons blij met al jullie verhalen. en ehhhh......werk ze nog een paar dagen!!!!

tanta Agnes

Leuk dat ik alle verhalen via de e-mail thuis krijg.

Pas goed op jezelf en verder veel plezier.

Karien

Ik wil ook naar Bali! Is zeker niet vervelend kan ik je zeggen ;-) Kijk uit naar je verhalen, dat worden leuke onderbrekingen voor tijdens m'n werk. Zie je zaterdag! xxx

Marianne

Dag kindje...
Wat gaat het allemaal snel he! Geniet nog maar even van de vrieskou in Nl want daar zal je na volgende week zaterdag geen last meer van hebben. Lekker vooruitzicht of niet, vergeet vooral niet het kruidvat nog even te bezoeken voordat je gaat...
Liefs van mij!

Thomas

Leuk, leuk leuk.......
Veel slechter kan het ook niet worden met het weer of je moet nog gaan zwemmen in Bangkok ;)

Shira

Leuk!
Goede reis toegewenst en geniet ervan!!!

Saskia

Rosanny,

Leuk je gaat weer een website bijhouden!
Het komt nu wel heel dichtbij.... leuk joh!!
Ik zie je zondag?!?

Liefss

Rian

Hoi Rosanne, ik blijf je natuurlijk volgen en hoop weer volop te genieten van jullie avontuur! Zie jou en Dennis gelukkig woensdagmiddag nog!
Liefs Rian.

Rik, Harijati en Kamiel

Ha Rosanne,
gisteren vergeten te zeggen: heb een hele serie foto's van ZO-Azie in mijn webalbum staan:
www.picasaweb.google.com/rik.schulte
(voor de voorpret, zeg maar)

selamat jalan,
Rik, Harijati en Kamiel

wilma en hendri

he meissie, nou is je reis met onze zoon begonnen! Leuk, spannend en we denken ook erg gezellig met zijn twee. Jullie zijn een goed reisspan volgens ons en je zult , net als Dennis geregeld het onderwerp zijn van onze gesprekken. We zijn erg benieuwd naar alle moois, spannends en de gekke dingen die jullie samen zeker zullen meemaken!

anja en gerard wissink

een heel goed 2012 gewenst
wij vinden het heel dapper van jou dat je zo een avotuur aandurft, en hopen dan ook maar dat je gezond en wel teugkeert naar nederland,en dat je een gezllige tijd met je vadr en moeder mag beleven ,groetjes vanuit het verre nederland.sucses.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!